Mobil menü megnyitás

A jelek titka

Fontos és érdekes a meditációban megjenő kép mögötti tartalom megfejtése. Amikor valaki elkezdi a meditáció gyakorlását, akkor az elején legtöbbször az ellazításig jut el. Ez nagyon szükséges, hiszen fontos a szerepe, és ha jól begyakorolta valaki ezt a folyamatot, akkor idővel képes lesz eggyel tovább lépni.

Természetes, hogy a meditálás céljai közt lesznek olyan kérdések, amelyek  elsősorban a meditálóról szólnak. Ha valaki ezt a kérdést beviszi témaként a meditációba, és már valóban túl van az első begyakorlási szakaszon, akkor a kérdés felvetése után, kissé vagy nagyon homályosan képek jelennek meg benne. Abban az esetben, ha nem foglalkozik az elméje a megjelenő kép azonnali feldolgozásával, megértésével, akkor később, amikor újra előveszi a témát és vele a képeket, akkor egy újabb tanulási szakaszhoz ér el.

Hogyan kell értelmezni ezeket a képeket?

A folyamat elején, ha nagyon gyorsan konkretizálni szeretné valaki a megjelenő képeket, például azért, mert sejti honnan származhat, mert szerinte jól felismerhető a környezet, a történelmi helyszín, a korszak, és konkrétnak tűnő épületek, és más felismerhető körülmény is van. Ha nagyon egyértelmű a kép, akkor azonnal a megfejtett elemekből az elme gyártani kezd valamit, és ha megelégszik az illető ezzel, akkor itt a folyamat lezárul, hiszen szerinte, ekkor és itt, ez történt vele régen.

De, ha nincs megelégedve az eredménnyel, akkor újra előveszi a témát és képet, és most az lesz a szándéka, hogy a meditációban több információt kapjon az élményéről.

Ekkor azt veszi észre, hogy egyre több képi értelmezés keletkezik, ez bizonytalanságot okoz, hiszen akkor melyik kibontás a helyes. Aztán rájöhet egy újabb szabályra, mégpedig arra, hogy mit jelent az is-is, az ez is-az is törvénye.

 Megmutatok egy példát arra, hogy a meditációban megjelenő kép legmélyebb szintjére is el lehet jutni.

 Amikor egy meditáció során megjent bennem egy kép, amelyben volt egy magas fallal körülvett város, amelynek minden tégláján az alábbi ábra volt. De, az ábra átalakult az első fázisból egy másikba és akkor fixálódott.

A háromszögön belüli vonalak fokozatosan elhalványultak, majd véglegesen eltűntek.

Sokáig foglalkoztatott ez az ábra, mert azonosulást éreztem vele, ezért a festményeimet ezzel a jellel szignáltam. Kerestem egy ideig a szimbólumok között, hátha lesz rá magyarázat, de nem találtam. 

Amikor a bennem megjelenő információkból már sok dolgot kibontottam, akkor egy kiváltságos pillanatban megértettem az ábra legmélyebb tartalmát.

Ez az ábra az ember legkorábbi állapotát tükrözik azt, amikor az emberi tudat birtokába jutott, majd elindult a fejlődése a három emberi központnak, a gondolati, az érzelmi és a megvalósító testnek. Ez az esszenciális kornak nevezett állapot. Ez a kor teljesen őszinte, de fogalmilag még nem fejlett korszak, de az elme ekkor kezdi el az intenzívebb működését,  valamint az érzelmi központ a megérzésektől, az érzelmi élet lehetősége felé indul, a test pedig ekkortól kezd egyre kifinomultabbá válni.

Ezért a meditációban meglátott képek élete és megfejtése, nem csupán egyszeri pillanat.

Ha kedveled ezeket a tartalmakat – és akkor is, ha ezek a témák téged nem érdekelnek, de valamelyik barátodat érdekelhetik –, arra kérlek, hogy oszd meg a weboldalamat és a podcastemet, hogy eljusson hozzájuk. Akkor is segítesz, ha csupán lájkolod az oldalakat.

Az alábbi gombra kattintva anyagilag is támogathatsz, hogy legyen esély tovább folytatni a blogom és a podcastjeim készítését, hiszen sok munkám van bennük.

Köszönöm szépen a támogatásodat és a közreműködésedet.